Aula d'Emprenedoria

31/10/2023

Aquests dies l'alumnat de Formació Professional de l'Institut ha participat en diferents xerrades formatives organitzades per l'aula d'Emprenedoria. Els dies 16 i 17 d'Octubre, Maria Batet va fer un taller de creativitat a l'alumnat de segon curs de Preimpressió Digital, Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia, Videodiscjoquei i de Desenvolupament d'Aplicacions Web. El 23 d'octubre va ser Olga Serra, inspiradora d'equips, qui els va atansar les claus del treball col·laboratiu.als grups de segon curs de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, i de Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma.
Les xerrades, que continuaran durant el mes de novembre, formen part del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència i estan finançades pel Fons Next Generation de la Unió Europea i de la Generalitat de Catalunya .