Alumnes del cicle d’Imatge guanyen el Som Secundària

08/11/2022

Els alumnes Ona Vidal, Lluc Lafuente, Ramon Luz i Eric Gómez han guanyat el premi Som Secundària de Som Cinema amb el curtmetratge “Nefelibata”, una peça audiovisual de tres minuts que mostra com una nena viu la màgia que li aporta la lectura del llibre “El Petit Príncep”. El jurat va destacar la feina feta pels joves en aquest curt, especialment la creativitat, la sensibilitat i la treballada il·luminació i atmosfera.

Els quatre estudiants del cicle formatiu de grau superior d’il·luminació, captació i tractament d’imatge han rebut el premi de mans d’Abril Pinyol, una de les tres actrius que han integrat el jurat, juntament amb Blau Granell i Consol González.

A la convocatòria es van presentar 14 curtmetratges realitzats per 4 centres de secundària de les terres de Lleida.