Alumnat implicat amb el planeta guanya el XII Premi Federico Mayor Zaragoza

26/03/2019

Els alumnes de 1r curs de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de l’Institut Caparrella de Lleida ha participat i ha guanyat els dos primers Premis Federico Mayor Zaragoza  de la categoria cicles formatius i batxillerat.

El passat dissabte 16 de març va tenir lloc al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa l’acte de lliurament del XII Premi Federico Mayor Zaragoza organitzat per l’Associació d’amigues i amics de la UNESCO de Tortosa.

Amb el lema “Salvem el Planeta: Actuem ara, demà pot ser tard!” els estudiants van elaborar un clipmetratge de 2 minuts de durada per promoure els valors ecològics de la Carta de la Terra, els Objectius de Desenvolupament Sostenible o la biodiversitat de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre.

D’un total de 65 treballs presentats d’arreu de Catalunya, Mallorca, Reinosa, Santander i Saragossa, els alumnes Carlos Rivas, Joan Tartera i  Raül Vaca van guanyar el primer premi amb el seu clipmetratge “Porta a porta” i els seus companys Daniel Mendoza i Francesc Lluís Muñoz van ser premiats amb el segon amb el seu clipmetratge “Prou excuses”.

Aquest concurs es va treballar en la unitat formativa 6 imatge, vídeo i presentacions del mòdul 3 d’aplicacions ofimàtiques impartit pels professors Jordi Farrando i Maria del Mar Lluelles amb el suport d’una webquesta titulada Implica’t+ amb el Premi Federico Mayor Zaragoza.