Alumnat de cicles participa a l’FP Challenge

16/05/2023

10 alumnes de diferents cicles formatius van participar en l’FP Challenge una competició d’emprenedoria i creativitat que va reunir a l’Institut Torre Vicens a una cinquantena d’estudiants de formació professional de 5 centres diferents. Els equips, formats cadascun per 5 alumnes un de cada centre, havien de resoldre el repte “Trencant barreres”, proposat per l’empresa PlusFresc, que demanava una proposta que permeti que les persones amb mobilitat reduïda o discapacitats visuals, cognitives o auditives puguin fer la compra al supermercat amb més facilitat i comoditat.

Entre els equips premiats hi havia els alumnes del nostre centre: Blai Burgés de 1r de CFGS de DAW i Regina Gil de 1r de CFGM d’EVI.

L’esdeveniment va estar amenitzat amb música per dos dels nostres alumnes de 2n del CFGM de Vídeo Deejay Carles Anglada i Genís Garriga.