Alumnat de Batxillerat visita exposició: "Les textures de les roques: Visió microscòpica del substrat geològic de Catalunya”

25/11/2021

El passat dia 18 de novembre, l’alumnat que cursa Ciències de la Terra i Medi Ambient de primer de Batxillerat Científic va assistir a la exposició "Les textures de les roques: Visió microscòpica del substrat geològic de Catalunya” . Aquesta exposició, organitzada per l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, va tenir lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Lleida.

L’alumnat va poder visualitzar i tocar, un conjunt de mostres de roques que afloren a diverses zones de Catalunya. Cada roca s’acompanyava d’un pòster amb continguts introductoris orientat a facilitar la comprensió i la contextualització geològica de les textures de les roques que s’hi exposaven.

Aquesta visita ha permès aprofundir en el coneixement dels materials terrestres, roques i minerals que l’alumnat estudia a l’assignatura.