Alumnat 2n CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia col·labora amb el grup de treball Memòria DEMDLleida

18/01/2023

Disseny del pòster per la VI Commemoració Escolar del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust realitzat per CFGS d'Arts gràfiques
L’alumnat de 2n de CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia de l’Institut Caparrella col·labora amb el grup de treball de Memòria DEMDLleida realitzant el disseny del pòster per la VI Commemoració Escolar del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust. L’autora del pòster seleccionat, la Sònia Soldevilla, ha sabut plasmar el lema de la commemoració d’enguany “Gent normal i corrent” representant persones normals, sense cap tret que les diferenciï, si no fos que n’hi ha que els hi falten els ulls, altres la boca, fent referència a les persones normals que van fer ells ulls grossos davant el genocidi o no van actuar davant els fets. A més a més, de representar a les que van ser perseguides simplement perquè pertanyen a un grup determinat. Finalment, utilitza el vermell i la tipografia per simbolitzar la duresa dels fets que s’hi commemoren. El grup de treball de Memòria DEMDLleida volem agrair la implicació de l’alumnat 2n de CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia per les propostes tan professionals i creatives.