Activitats transversal setmana del 6 al 10 de març

“Dia internacional de la Dona”

09/03/2023

El departament didàctic de Matemàtiques de l’Institut Caparrella ha organitzat durant aquesta setmana un conjunt d’activitats i tallers on tot l’alumnat de l’ESO i batxillerat estan implicats.

Activitats organitzades:

El proper dia, 09 de març, durant tot el matí el nostre alumnat de 1r Batxillerat B modalitat científica i tecnològica i l’alumnat de 1r Batxillerat A modalitat ciències socials, dirigirà i participarà en un taller d'experiments científics adreçat a tot l'alumnat de 1r de l'ESO. Tot l’equip docent agraïm a l’alumnat la seva col·laboració, participació, organització i compromís desinteressat ja que és un referent  molt important per al nostre alumnat novell.

El mateix dia 09 de març per a l’alumnat de 4t ESO s’ha preparat una xerrada-col·loqui titulada CURIOCIÈNCIA on la Dra. Ester Desfilis Barceló i la Dra. Loreta Medina Hernández transmetran l’objectiu últim de la seva recerca: entendre millor el funcionament del cervell a partir del coneixement sobre el seu desenvolupament embrionari i la seva evolució filogenètica integrat en el món de la ciència i de la dona.