Activitats per la Marató de TV3

05/01/2024

L'alumnat ha participat en diferents activitats en solidaritat amb la Marató de TV3 que enguany tracta la Salut reproductiva i sexual. Una temàtica que afecta a 3 milions de catalans (problemes d'infertilitat, malalties de transmissió sexual, regles doloroses, obstetres i ginecòlegs amb pràctiques i tractaments no gaire sensibles envers les dones, etc.). L'alumnat de 1r d'ESO ha fet la tradicional caminada per l'horta de Lleida, responent qüestions que els ha plantejat els de 1r de batxillerat. Els de 2n d'ESO han resolt reptes i proves físiques en format de competició. I els de 3r i 4t, han realitzat tallers de futbol, enigmes matemàtics, origamis, defensa personal, escacs, jocs de taula, scape room, tatuatges i pintar ungles, ball de bachata i country.