Activitat de 2n Batxillerat a Madrid

02/03/2023

L'alumnat de 2n de batxillerat va visitar Madrid el divendres 10 de febrer. El viatge el van fer amb l'AVE, i pràcticament dues hores i quart després de sortir de Lleida vam arribar a l'estació d'Atocha. Un esmorzar ràpid i cap al Museu del Prado, on van contemplar algunes obres d'artistes com: "El Bosco", Velázquez, "El Greco" i Goya. La visita, dinamitzada pel mateix museu anava adreçada a l'alumnat de batxillerat. Amb la ruta de "Les set conquestes" s'ofereix un recorregut a través d'algunes de les obres més significatives del museu. Després, vam fer una visita turística per la Plaça Major, La Porta del Sol, exteriors del "Palau Reial", dinar i una estona d'esbarjo pel centre de Madrid.
A tarda, visita al Museu Reina Sofia, planta segona. Entre les obres que van veure: "El Guernica" de Picasso que no va deixar indiferent ningú. Durant la visita vam constatar que els museus tornen a estar plens de visitants. Una sortida interessant per recordar.