Activitat 4t ESO "Testimonis a l’aula “Henry Buckley: Vida i aventures d’un corresponsal de Guerra”

22/05/2023

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en l’activitat Testimonis a l’aula “Henry Buckley: Vida i aventures d’un corresponsal de Guerra” duta a terme per la Patricia Buckley. A partir de fotografies i les cròniques del seu padrí, ens ha fet un recorregut per la Guerra Civil Espanyola, l’exili i la Segona Guerra Mundial ressaltant el seu compromís amb la veritat durant aquests períodes històrics tan convulsos. L’alumnat ha tingut l’oportunitat de realitzar preguntes i participar activament per conèixer els detalls d’aquest destacat corresponsal de guerra  que va rebre la Orden de Isabel la Católica" com a reconeixement pels seus serveis en benefici del país i, l'any 1968, la reina Isabel II d'Anglaterra,  el va nomenar membre de l'Ordre de l'Imperi Britànic.