ACTE PÚBLIC DE GESTIÓ LLISTA D’ESPERA CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR

14/07/2023

D’acord amb la normativa, un cop finalitzats els període de matrícula, si queden places vacants, el centre les ofereix en acte públic als participants en els processos de preinscripció no assignats en la primera petició, respectant l'ordre de la llista d'espera.

Aquest acte públic per a l’assignació de places de Grau Superior tindrà lloc el dia 26 de juliol (dimecres) a l’Institut Caparrella a les següents hores:

Cicle amb llista d’espera Hora Places vacants
Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia 10:00 Pendent de confirmar
Administració de sistemes informàtics en xarxa 10:15 Pendent de confirmar

Demanem puntualitat. Si no s’assisteix a l’acte es perd el dret a obtenir una plaça.

S’ha d’assistir personalment a l’acte o designar un representant degudament autoritzat perquè hi actuï en representació.

L’alumnat que hagi obtingut plaça per aquest procediment ha de formalitzar la matrícula a continuació. Cal presentar la següent documentació:

• Imprès de matrícula.
  • Autorització per a l’ús d’imatges, dades i material de l’alumne/a.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària
  • Fotocòpia del document d’identitat de l’alumne/a (DNI/NIE/Passaport)
  • Alumnat menor d’edat: Fotocòpia del document d’identitat (DNI/NIE/Passaport) del pare, mare o tutor/a del menor.
  • Documentació que acredita el requisit d’accés:
    • Títol de Batxillerat/Títol CFGM
    • Si ha fet prova d’accés: Certificat de la prova
  • Resguard del pagament Consulteu l’apartat de “Matrícula 23-24” de la nostra web, per a més informació.