2n Batxillerat: La petjada de la dona

11/03/2024

Per celebrar el Dia Internacional de les Dones, l’alumnat de 2n de batxillerat, que  cursen història de l’art, han organitzat una exposició al vestíbul de l’institut. Consisteix en l’escultura “La petjada de la dona” feta amb sabates de diferents estils i èpoques que representen la diversitat de les experiències i les identitats de les dones. Amb aquesta iniciativa, volen il·lustrar els passos que es van donant en la direcció de la igualtat i la justícia, alhora que conviden a reflexionar, a partir de les dades dels gràfics, que evidencien que encara ens queda molt camí per recórrer per assolir la igualtat de gènere.

El cartell dissenyat per la Júlia Farré,  alumna del Cicle de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia, sota el lema “Igualtat ara, igualtat sempre” serveix com a    recordatori dels avenços realitzats fins ara i  com a font d’inspiració per continuar lluitant.