1r Concurs de Fotografia del departament de Ciències Socials

09/03/2021

El departament de Ciències Socials de l’institut Caparrella va convocar el 1r Concurs de Fotografia “DONES” amb l’objectiu de celebrar el 8 de març el Dia Internacional de la Dona.

El concurs ha estat adreçat als alumnes d’ESO i Batxillerat del nostre centre.

Les fotografies participants havien de fer visible i donar a conèixer: “la lluita de les dones per reclamar drets i igualtat a la societat”  “Dona i Pandèmia”.

Havien de captar en una fotografia la temàtica plantejada i presentar-la en format JPG en posició vertical o en horitzontal, a color o blanc i negre,  i acompanyada d’una paraula o frase referent a la fotografia.

Els diferents professors del departament de Ciències Socials vam fer la recollida de les fotografies participants i la selecció de les guanyadores.

Les guanyadores han estat 11 fotografies que es troben esposades a la cafeteria del nostre institut. Podeu passar a mirar-les!

Els 11 alumnes premiats podran gaudir d’un fabulós esmorzar a la cafeteria del centre el proper dijous 11 de març al primer pati.

La qualitat de les fotografies presentades ha estat de força nivell.

Felicitats a tots els participants!