Taller inspirador sobre neuromàrqueting i xarxes socials a l’IES La Caparrella
25/11/2024
La setmana passada, l’Agència MOMA va fer parada al nostre centre per compartir coneixement amb l'alumnat d’Arts Gràfiques. El taller es va centrar en un tema essencial per al món professional: com utilitzar les xarxes socials per impulsar empreses amb estratègies intel·ligents i creatives.*
L'alumnat va descobrir com aplicar tècniques de neuromàrqueting per captar l’atenció dels usuaris i generar connexions emocionals amb la marca. A més a més, es van explorar eines pràctiques per optimitzar continguts a Instagram, Facebook i LinkedIn.
Durant el taller es va evidenciar el gran potencial creatiu dels i les participants que van ser molt actius en les dinàmiques proposades per analitzar casos reals i crear estratègies digitals personalitzades. Gràcies a Agència MOMA per aquesta sessió tan enriquidora. El futur del màrqueting digital està en mans de talents emergents com el del nostre alumnat.
L'alumnat va descobrir com aplicar tècniques de neuromàrqueting per captar l’atenció dels usuaris i generar connexions emocionals amb la marca. A més a més, es van explorar eines pràctiques per optimitzar continguts a Instagram, Facebook i LinkedIn.
Durant el taller es va evidenciar el gran potencial creatiu dels i les participants que van ser molt actius en les dinàmiques proposades per analitzar casos reals i crear estratègies digitals personalitzades. Gràcies a Agència MOMA per aquesta sessió tan enriquidora. El futur del màrqueting digital està en mans de talents emergents com el del nostre alumnat.