Participem a la mostra Ciència al Carrer

06/06/2024

L'alumnat de 1r i 3r d'ESO del nostre institut va prendre part a la 17ena edició de la Fira Ciència al Carrer que té per objectiu mostrar experiments de totes les disciplines científiques que han dut a terme empreses, docents, i alumnat de la ciutat de Lleida. Aquesta mostra vol despertar la curiositat pels fenòmens naturals, fomentar la inquietud per la recerca i l'esperit crític a través d'exhibicions i demostracions de base científica.
Aquest dia, els veritables protagonistes són els joves de tots els nivells educatius que mostren i fan les explicacions del seu projecte i treballs d'experimentació científica. L'alumnat va posar en pràctica experiments que ells mateixos havien proposat i dissenyat sota l'orientació del Departament de Ciències. Alhora, alumnat de 2n d'ESO ca exposar la maqueta que havia presentat com a projecte el tercer trimestre.