Maria Isabel Nutu guanya el premi "Cartes Epistolae" de l'Ajuntament d'Alcoletge

27/06/2024

La Isabel Nutu Irimioiu, alumna de segon de Batxillerat, ha guanyat el primer premi de la XVI edició del Certamen Literari de Cartes Epistolae sobre la Guerra Civil en la categoria juvenil, amb un premi de 300 euros. Aquest certamen, convocat per l’Ajuntament d’Alcoletge i el Centre d'Interpretació del Patrimoni de la Guerra Civil” Ermengol Piró”, fomenta el treball interdisciplinari en les matèries d’Història, Llengua Catalana i Literatura. A més, permet que l'alumnat desenvolupi la sensibilitat estètica i la creativitat a partir de la memòria històrica.

En l’acte de lliurament de premis, celebrat a Alcoletge el 19 de juny de 2024, el jurat va valorar la gran qualitat de les cartes presentades, tant en l’aspecte històric com literari.

Volem expressar la nostra felicitació a l’alumna guardonada i agrair a l’Ajuntament d’Alcoletge per l’excel·lent organització d’aquest certamen.

Els qui vulgueu llegir la carta la trobareu en aquest enllaç:

Un somriure en la foscor