Les alumnes de 1r ESO Anna Gil, Mili Ortiz i Ivet Mestres guanyadores del concurs l'Art de Reciclar

07/06/2024

En el marc de la setmana del medi ambient i el reciclatge l'alumnat de 1r d'ESO ha participat en el concurs L'art de reciclar, organitzat pel Departament de tecnologia. L'objectiu d'aquest concurs és augmentar la consciència sobre el problema dels residus i crear idees imaginatives per a donar-los un nou ús. El jurat, format per professorat del Departament de tecnologia, ha fet una tria dels treballs segons les següents categories: A- Creativitat, on la guanyadora ha estat l'Anna Gil, B- Utilitat, on la guanyadora ha estat la Mili Ortiz i C- Capacitat de reciclar, on la guanyadora ha estat la Ivet Mestres.

A les imatges  podeu veure algunes de les propostes que ha fet el nostre alumnat. Força interessants, oi?