L'alumnat de 4t ESO visita els indrets de la Batalla de l'Ebre

31/05/2024

El 29 de maig, l'alumnat de 4t d'ESO va visitar els indrets de la Batalla de l'Ebre i recórrer amb bicicleta la via verda entre Bot i Benifallet, a la Terra Alta. Al Centre d'Interpretació 115 dies i el poble Vell de Corbera, els estudiants van comprendre la duresa de viure en temps de guerra i la importància de promoure el patrimoni de la guerra civil i la memòria històrica.

Després, van iniciar la ruta cicloturística des de l'antiga estació de tren de Bot, passant pels espectaculars paisatges de la Serra de Pàndols fins al santuari de la Fontcalda, un lloc ideal per refrescar-se i descansar. Aquesta ruta segueix part de l'antic traçat del ferrocarril que comunicava Tortosa amb la Puebla de Híjar, a l'Aragó, contribuint a la dinamització del territori i aportant recursos turístics i esportius sostenibles.