L'alumnat de 3r ESO aprèn a relaxar-se i a gestionar l'estrès

30/05/2024

Les activitats de relaxació, com ara la meditació, la respiració conscient i els estiraments suaus, són essencials per ajudar l'alumnat a gestionar l'estrès i l'ansietat massa sovint presents en aquesta etapa educativa. A més a més, aquestes pràctiques fomenten la concentració, milloren l'estat d'ànim i contribueixen a mantenir un ambient escolar més positiu.

Implementar aquestes tècniques durant les tutories de 3r d'ESO no només afavoreix el benestar emocional de l'alumnat, sinó que també els dota d'eines útils per afrontar els reptes acadèmics (com el final de curs) i personals de manera més equilibrada i efectiva. Aquest enfocament holístic reflecteix la importància d'educar més enllà dels continguts curriculars, promovent el desenvolupament integral dels joves.

#juntsfemcaparrella

#tutories