Jornada Intercentres el dia Mundial de l'Aturada Cardíaca

17/10/2024

Avui 16 d'octubre es celebra el dia mundial de l'aturada cardíaca. A la plaça Sant Francesc de Lleida celebrem una jornada intercentres de Suport Vital Bàsic que s'ha organitzat des del Seminari de Suport Vital Bàsic a les Escoles del Centre de Recursos Pedagògics del Segrià. Durant la jornada, en la que han participat cinc alumnes de batxillerat del nostre institut, s'han fet una sèrie d'activitats per donar a conèixer els protocols per donar resposta a una situació d'emergència vital (aturada cardíaca, ennuagament, etc...) D'aquesta manera, conscienciem el nostre alumnat i la població en general, de la importància de ser coneixedors d'aquestes maniobres per ser ciutadans capaços d'actuar en situacions d'emergència.