Erasmus+ a Croàcia: el conreu del blat i el medi ambient

13/06/2024

L’alumnat de Batxillerat que aquests dies es troba a Croàcia va prendre part dilluns en una xerrada i un taller sobre el conreu del blat a l’institut Poljoprdni a Osijek on va aprendre com es vetlla el creixement d’una plantació. En aquest sentit, van poder copsar la sostenibilitat de l’agricultura i com és el procés fins que el producte arriba a les nostres taules. En aquest sentit, van conèixer també els treballs de laboratori.

L’endemà van visitar l'institut Gimnazija Vukovar on el professorat i alumnat acollidor els van fer de cicerones en un tour de les instal·lacions del centre i van explicar quin és el seu funcionament. Va ser aquí on  l'alumnat de Lleida, Istanbul i Vukovar van exposar les condicions mediambientals de cada ciutat i el seu treball sobre la mobilitat sostenible. Finalment, l'alumnat de Vukovar va fer un taller de cuina i folklore croata que va permetre tastar els plats típics de la zona i aprendre a ballar danses populars.

Si voleu veure més fotos del nostre dia a dia a Croàcia cliqueu aquest enllaç: