Alumnat i professorat d'Automoció reben el premi Impuls FP a l'excel·lència docent.

08/10/2024

L'alumnat d'Automoció Pau Marco i Josep Monclús, el professorat responsable del projecte, Marc Huguet han rebut avui el premi Impuls FP en la categoria de projectes d'excel·lència docent amb el treball "Simulador d'Avaries i comprovador de senyals". L'acte de lliurament s'ha fet a l'institut la Segarra de Cervera i està organitzat pels serveis territorials d'Educació i Formació Professional a Lleida. En representació de l'Institut Caparrella, els han acompanyat el cap del Departament d'Automoció, Adrià Aceret i l'adjunt al cap d'estudis d'FP, Albert Penedès. Els premis Impuls FP premien l'emprenedoria, la innovació i l'excel·lència docent que sens dubte reverteixen en la millora de l'aprenentatge de l'alumnat.