Alumnat d'arts gràfiques muralitza la Sala polivalent del centre

01/07/2024

Alumnat del Departament d'Arts Gràfiques, en col·laboració amb l'empresa CactuSoup, ha creat un mural que a partir d'ara presidirà la Sala polivalent de l'institut. Sota el lema "Som el futur" l'alumnat de Preimpressió digital i de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia ha dut a la pràctica alguns dels coneixements apresos durant els cicles formatius. Aquesta és la segona intervenció mural al centre realitzada per alumnat d'Arts Gràfiques. La primera es va fer a la Cafeteria el curs passat i ambdues han contribuït a fer més amigable els espais on es troben. L'actuació és finançada pels fons Next Generation i mostra una de les múltiples sortides professionals d'uns cicles formatius molt polivalents.