Acte de Graduació de Cicles Formatius de Grau Mitjà

06/06/2024

El darrer dia de maig, va ser el torn de l'alumnat de Cicle Mitjà. L'acte de graduació va congregar professorat, familiars, amics i coneguts al pavelló poliesportiu del centre. El padrí de la promoció va ser l'exalumne d'automoció i responsable de l'empresa Recomotor, Gerard Palau. Després d'un acte on hi va haver temps per parlar de coses serioses, però també per fer alguna riallada es van lliurar les orles a l'alumnat que s'ha graduat. Un petit refrigeri va servir per tancar la festa.
Alguns, continuaran cursant cicles superiors, d'altres ampliaran estudis en altres especialitats i finalment n'hi haurà que optaran per trobar el seu lloc al mercat laboral. A tots ells: Bona sort i a reveure!