Xerrada tècnica

24/05/2019

Els alumnes de 4art d’ESO i Batxillerat van assistir a una interessant conferència tècnica, organitzada per professors del Departament d’Electrònica, envers les noves tecnologies fent una reflexió entre el passat, present i futur.

Primerament es va emetre un documental fet pel departament d’Electrònica en el que es va mostrar l’evolució de les noves tecnologies aplicades en camps com:

1.- El viatge a la lluna.

2.- El cotxe autònom.

3.- L’automatització i robòtica Industrial.

4.- La Robòtica “humanoide” moderna.

5.- La Medicina (impressió 3D d’òrgans humans).

En una segona part d’aquesta jornada, es va poder utilitzar diferents enginys tècnics fets pels alumnes d’Electrònica, bons coneixedors de les noves tecnologies.

Tot plegat va esser un punt de reflexió envers l’entorn altament tecnològic que ens envolta i la manca de professionals del sector, així com la importància d’estar format en aquestes tecnologies i les que puguin venir en futur proper.