Taller d’intel·ligència artificial

27/11/2018

En el marc de la setmana de la ciència  el departament de Tecnologia  va organitzar una sortida el passat 14 de novembre, per als alumnes de 3rESO, per assistir a la xerrada taller «La intel·ligència artificial Voice i les dones a les enginyeries», que va tenir lloc a l’Escola Politècnica del campus de la UDL.

L’activitat va permetre reflexionar sobre les diferents titulacions tecnològiques i es va fer especial tractament de la intel·ligència artificial, interacció amb assistents virtuals i aplicacions viables. Els alumnes van observar diferents aplicacions d’intel·ligència artificial realitzades per estudiants de segon curs d’Enginyeria Informàtica, així com escoltar les experiències dels propis estudiants de cara a descobrir les seves vocacions tècniques i comprovar que tant noies com nois són prou competents en aquestes matèries, aportant si més no, visions diferents i al mateix temps complementàries i per tant necessàries en l’àmbit tecnològic. Els alumnes van obtenir informació de primera ma en quant a les possibilitats de futur que ofereix cursar estudis tècnics, principalment en l’àmbit de les noves tecnologies, i començar a tenir prou elements de judici per decidir els estudis i matèries a escollir a 4t curs.