Novetats a la biblioteca de l’Institut Caparrella

27/01/2019

Volem informar als nostres alumnes dels nous volums adquirits a la biblioteca del centre i dels quals podeu gaudir en qualsevol moment. Resten a la vostra disposició, doncs, al prestatge giratori. Com podreu comprovar tenim també noves lectures en francès i aviat podreu disposar també de lectures en alemany.

Cal afegir que al BLOG de la Biblioteca que podeu veure obrint l´apartat Recursos / Blog Biblioteca a la pàgina inicial del nostre web, trobareu informació més detallada de les activitats que ha organitzat la biblioteca amb l´ajut inestimable de professors i alumnes (concurs fotogràfic i literari) i dels llibres o DVD que s´han comprat darrerament. Com ja sabeu, les lectures obligatòries i les recomanades-optatives dels diferents departaments són prioritat i sempre trobareu exemplars.

També veureu que al taulell, tant els alumnes com els professors podeu recomanar lectures i des de la biblioteca (si tenim l´exemplar) el col·locarem uns dies al faristol de fusta que hi ha damunt la taula per poder compartir-ho amb tots.

Per fer boca us presentem una tria de llibres que podeu demanar: