Nadala de l’alumnat de VideoDJ i So

08/01/2019

El professorat ens va proposar a l’alumnat de 2n del CFGM de vídeo, dj i so realitzar una nadala des de zero. Per tant, havíem de fer tot el procés que requeria la seva creació:  com la estructuració, la creació de la lletra, la base musical, , la melodia, la coreografia, la gravació i l’edició del videoclip fins a la seva distribució a les xarxes socials.

El fet de realitzar aquesta pràctica en grup ens ha fet aprendre a repartir-nos la feina, a treballar amb tots els companys i a afrontar els problemes que puguin sorgir durant la producció d’una peça audiovisual i musical completa. La creació d’aquest projecte ha sigut diferent al que havíem realitzat en altres ocasions i per això també hem posat molt esforç i dedicació per obtenir el videoclip final. No ha sigut una tasca fàcil, però junts hem aconseguit realitzar un producte final en el qual hem pogut conèixer i valorar el que hi ha al darrera d’una producció musical i un videoclip.

Agraïm als nostres professors l’oportunitat, la paciència i la confiança que han tingut amb nosaltres per dur aquest treball i esperem que hi hagi més ocasions com aquesta per seguir creixent i aprenent.

Aquí teniu el link de la Nadala, titulada “Celebrando la Navidad”: