L'alumnat de DEP de l'INS Caparrella guanya el segon premi del concurs Dualiza-Bankia

06/07/2021

L’alumnat de 1r de Desenvolupament i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia (DEP) va obtenir el segon lloc en el concurs Dualiza-Bankia  a Catalunya en el qual s’havia de crear una campanya promocional per a potenciar la implantació de la Formació Dual al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Arts Gràfiques.

El projecte presentat per l’alumnat de l’INS Caparrella portava per nom “Dissenyem futurs amb experiència” i consistia en l’elaboració de materials impresos amb els quals atansar-se a possibles interessats en conèixer el cicle, però també en l’elaboració de dos vídeos, un adreçat a l’empresa i l’altre a l’alumnat en els què es posava en relleu les competències que proporciona el cicle a l’alumnat de la família d’Arts Gràfiques. Alhora, van fer un estudi de mercat que els ha permès distribuir els materials en els punts concrets on l’impacte podia ser més elevat així com les xarxes socials on es distribuiria el el vídeo.

El concurs ha posat de manifest la capacitat innovadora de l’alumnat d’FP i les idees que entraran amb força al mercat laboral en breu.