Junts amb el banc d’aliments

22/01/2019

Els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Caparrella ens hem implicat, un any més, en la campanya de recollida d’aliments de primera necessitat organitzada pel Banc d’Aliments. Els alumnes van poder escoltar les explicacions de dos voluntaris del banc d’aliments i així poder entendre molt millor com es gestiona tot el menjar i com es reparteix. Després ens vam posar mans a l’obra i van pensar, assajar i gravar un video per a que tota la comunitat educativa participes de la campanya i poder, així recollir molts aliments. Finalment, el passat dia 5 de desembre vam poder portar tots aquests aliments i equipats amb els nostres petos de VOLUNTARI, vam poder ajudar en la classificació i empaquetament de tot aquest menjar recollit durant el cap de setmana del gran recapte. Nomes ens queda agrair a tots els que d’alguna manera heu fet possible aquesta iniciativa i que tot fos un èxit.