El treball fotogràfic de cinc alumnes de 2n del CFGS d’Il·luminació s’exhibeix en una exposició al Consell Comarcal del Segrià.

29/03/2019

El treball fotogràfic de cinc alumnes de 2n del CFGS d’Il·luminació, Captació i Tractament de la Imatge, Anaïs Mateo, Eric Larroya, Maria Radigales, Victor Martín i Miguel Torres, s’exhibeix en una exposició al Consell Comarcal del Segrià.

Els joves artistes mostren una selecció de fotografies  que tenen com a escenari diferents espais de l’Eix Comercial de Lleida,  sota la temàtica de l’ Street Photo, disciplina fotogràfica que consisteix a capturar instantànies urbanes.

L’exposició és el resultat d’una pràctica en què els alumnes aprenen la importància de la discreció, el respecte a les persones i la paciència per esperar el moment oportú per disparar.

La col·laboració entre el Consell Comarcal i l’Institut, que va començar el curs passat, continua i es traduirà en altres exposicions de joves emergents que aniran tenint lloc al llarg del 2019.