Donació vehicle SEAT LEON

17/02/2020

El Departament d’Educació ha dotat a l’Institut Caparrella amb un nou vehicle per a realitzar les pràctiques l’alumnat que cursa els cicles formatius de Transport i Manteniment de Vehicles.

Es tracta de un SEAT LEON 1.6 CR STYLE, aquest vehicle ha estat cedit per SEAT,  gràcies al conveni de col·laboració subscrit amb la Generalitat de Catalunya que permet als Instituts de la xarxa pública d’Educació gaudir de vehicles equipats amb la tecnologia actual.

El nostre alumnat ja gaudeix d’aquest recurs realitzant pràctiques de diagnosi d’avaries.

Agraïm a SEAT aquesta nova dotació del vehicle, així com al concessionari SEAT a Lleida “Automotor y Servicios” per la seva col·laboració continuada amb l’Institut Caparrella.