Diplomes DELF Escolar (Diplôme d’Études en Langue Française)

28/02/2019

El passat dijous 14 de febrer es va celebrar l’acte de lliurament dels diplomes DELF Escolar, que atorga anualment l’estat francès.  Enguany, l’acte va tenir lloc a l’institut Màrius Torres, i va comptar amb la presència del consol francès a Barcelona i de l’inspector del departament d’Educació Josep Serentill. Ambdós van destacar la importància de l’aprenentatge d’altres llengües, i especialment del francès.

El curs passat sis alumnes que cursaven la matèria de francès al nostre institut van presentar-se al nivell A2 d’aquests exàmens oficials i van obtenir la certificació.

Aprofitem per felicitar, doncs, l’Eva Cuesta, l’Aida Masot, l’Ainhoa Solís, la Stefania Satalan, la Marina Vila i l’Aida Vallés.

El proper 28 d’abril tindran lloc els exàmens DELF d’enguany. Desitgem molta sort als sis alumnes que s’hi presenten, de ben segur que se’n sortiran!