Descobrint emprenedors 3r ESO emprenedoria

26/01/2023

L'alumnat de 3r d'ESO que cursa la matèria d'emprenedoria, participa en la xerrada del Toni Ibars, exalumne del centre, que ens ha compartit el seu camí fins a arribar a complir el seu somni, dedicar-se a la música. La passió per la música li ve de ben petit, quan tenia onze anys va gravar el seu primer tema, a l’adolescència el rap, un estil de música que no té filtre, li va servir per canalitzar i expressar tot allò que com a persona tímida no s’atrevia a dir. Després de cursar el batxillerat social i un CFGS Il·luminació, captació i tractament d’imatge a l’Institut Caparrella ha apostat pel seu somni, viure de la música. Avui dia, Shad-Demn és un grup de pop-rock, on el Toni s’inspira en l’autoestima, la independència, l’amor, l’atreviment i “tempus fugit” per crear les lletres de les seves cançons.
Gràcies, Toni per animar al nostre alumnat a perseguir els seus somnis amb esforç i constància.
Aquí trobareu una mostra del seu treball: