Alumnat 3r ESO i Emprenedoria

05/06/2023

L’alumnat de 3r d’ESO, que cursa l'optativa d’emprenedoria, ha tingut l'oportunitat de treballar de forma col·laborativa amb alumnat, professorat i personal de suport de les Escoles especials Llar de Sant Josep. En primer lloc, ens han explicat diferents metodologies que fan servir per desenvolupar habilitats de comunicació i d'interacció social per fomentar el benestar i el desenvolupament de l’alumnat amb necessitats educatives especials. Tot seguit ens han presentat al Guillem, la Laia, el Carlos, el Francesc, el Jordi..., després ens hem distribuït les tasques i hem guarnit uns “hula hoop” amb cintes de colors, a més a més, hem cantat i ballat. En acabar, tots i totes teníem ganes de més, ja que ens ha permès l’aprenentatge mutu, treballar l'empatia i trencar barreres i estereotips.