2n d'ESO visita el conjunt medieval del Castell de Mur

27/03/2023

L'alumnat de 2n d'ESO ha realitzat una sortida al conjunt medieval del Castell de Mur (Castell i Col·legiata). “Els secrets de Mur”, activitat preparada conjuntament pel Departament de C. Socials i l’equip de l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp ens ha permès per mitja d’un Scape Mur endinsar-nos en l’edat mitjana ( els castells de frontera, les pintures romàniques...)
L'alumnat ha destacat la importància de preservar i conservar el patrimoni històric – artístic. També els ha agradat molt poder resoldre en equip tots els reptes i desxifrar l’enigma per obtenir el codi del bagul trobat pels arqueòleg en les excavacions de la col·legiata.
Una sortida amb el tren de la Pobla, una línia ferroviària en mig de llacs, congostos, túnels, pantans i ponts. Una bona diada a les portes de la primavera.