Un alumne del cicle d’imatge de la Caparrella, únic lleidatà premiat a l’efim19

10/09/2019

Guiu Tubella, alumne del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Il·luminació, captació i tractament d’imatge de l’institut Caparrella de Lleida ha resultat un dels 10 finalistes del premi #efim 19, l’experiència fotográfica internacional dels monuments. El concurs, que enguany ha arribat a la 23ª edició, està organitzat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Hi han participat més de 1.300 fotografies d’alumnes de secundària i cicles formatius de centres escolars d’arreu de Catalunya, que es poden veure al hastag #efim19 de l'instagram.

La fotografía premiada del Guiu es titula “Natura i Religió” i mostra el Convent de Sant Bartomeu de Bellpuig.

El lliurament de premis va tenir lloc el 5 de setembre al CCCB de Barcelona, un acte que va conduir Quim Masferrer.

El concurs ha premiat a 10 finalistes i a 10 guanyadors. Els finalistes han guanyat una Caixa d’experiències Fent País, una masterclass de fotografía a la Casa Vicens i una activitat cultural gratuïta per a tota la seva clase. Els guanyadors, a banda de l’activitat cultural i la masterclass, també han guanyat un viatge a Florència.

L’Institut Caparrella, gràcies al Guiu Tubella, ha estat l’únic centre de la demarcació de Lleida guardonat, del total de 18.