Taller de muntatge d’una infraestructura híbrida per a 2n d’ASIX amb l’empresa nearCrumbs

16/06/2021

L’alumnat de 2n d’ASIX  ha assistit a un taller pràctic dut a terme per l’empresa nearCrumbs el passat 8 de juny. El va impartir Eloi Escolà, tècnic de l’equip de nearCrumbs i antic estudiant d’ASIX del nostre institut.

L’activitat ha consistit en el muntatge d’una infraestructura híbrida; tant en local com al Cloud amb Microsoft Azure, mitjançant dos firewalls de Fortinet i realitzant una connexió segura entre les dues xarxes.

Aquesta experiència pràctica ha estat una bona oportunitat per poder  veure les aplicacions i les tecnologies que s’utilitzen en l’empresa aportant una visió més real del que es trobaran en el món laboral quan acabin els seus estudis. En aquest sentit, Joan Robert Rocaspana, professor de cicles formatius d’informàtica de l’institut, destaca que els tallers pràctics poden suplir algunes de les limitacions amb les quals es troben els docents a l’aula, ja que es treballa en un entorn molt concret i acotat.

Podeu trobar un vídeo i més información al següent link:

https://www.nearcrumbs.com/ alumnes-informatica- caparrella-realitzen-taller- nearcrumbs/