Masterclass de foto a Casa Vicens

29/11/2019

Guiu Tubella, alumne del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Il·luminació, captació i tractament d’imatge va participar el passat 11 de novembre en una masterclass de fotografia a la Casa Vicens, la primera casa particular que se li va encarregar dissenyar a Antoni Gaudí. L’activitat formava part del premi de resultar un dels 10 finalistes del concurs #efim 19, l’experiència fotográfica internacional dels monuments, organitzat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat, adreçat a alumnat de secundària i cicles formatius. La masterclass, pels 10 guanyadors i 10 finalistes, va anar a càrrec dels fotògrafs Pol Viladoms i Pepo Segura, que guiaven als participants durant una visita al monument fent-los explicacions i recomanacions sobre conceptes com l’enquadrament, la perspectiva, la correcta exposició de la càmera, la velocitat d’obturació, el contrast i color o els tipus d’objectius, entre d’altres. Després de dinar, els participants van seleccionar la millor fotografia que havien fet i van poder comentar-les amb els companys i amb els professionals, tot aprenent uns dels altres.