Exposició de fotografies al Consell Comarcal

03/03/2020

L'alumnat de 2n del CFGS d'Il·luminació, captació i tractament de la imatge exposa al Consell Comarcal del Segrià una selecció de 12 fotografies realitzades en el mòdul de fotografia de retrat. Els joves artistes han treballat diferents esquemes d'il·luminacions per dur a terme les seves creacions: high key (clau alta) amb predomini de la llum per damunt de l'ombra, low key (clau baixa) amb predomini de la foscor, i finalment esquemes lliures. Totes les fotografies han estat captades en l'estudi fotogràfic del centre i fetes amb càmera reflex. El departament d'imatge i so fa tres cursos que col·labora amb el Consell Comarcal del Segrià per realitzar mostres del seu alumnat gràcies a la voluntat de l'ens comarcal de difondre els joves talents artístics.