Alumnat de cicles visita el CEEI de Lleida

16/07/2019

Durant el curs l’alumnat de cicles formatius ha tingut l’oportunitat de visitar el Centre Europeu d’Empreses i Innovació de la Diputació de Lleida (CEEI), ubicat al complex de la Caparrella, en el marc dels mòduls de Formació i Orientació Laboral i Empresa i Iniciativa Emprenedora. El tècnic de l’equipament Jordi Verdú els va explicar els serveis que ofereix aquest viver d’empreses. A més a més, els joves han pogut visitar empreses del seu sector professional i compartir les experiències d’emprenedors. Així, per exemple, l’alumnat de Preimpressió Digital i d’Instal·lacions de Telecomunicacions van visitar l’empresa INTECH3D i van conèixer el funcionament i les prestacions de les impressores 3D. L’alumnat d’administració de Sistemes Informàtics en Xarxa i d’Il·luminació, captació i tractament d’imatge van participar en una explicació pedagògica sobre l’ús dels drons de la mà d’Eduard Ibáñez de l’empresa Aerofor i van poder veure’n alguns models. Per la seva part, l’alumnat de Sistemes Informàtics en Xarxa van conèixer l’experiència emprenedora de Sergi Almacellas de Kopen Software S.L.